Foto: Realfiction
Godt et år efter at teknologivirksomheden Realfiction og supermarkedskæden Bilka indgik et samarbejde, er parløbet nu ophørt.
Læs også: Supermarkeder til minister: Forbyd trykte tilbudsaviser
Det er ikke lykkedes parterne at genforhandle en aftale, og derfor stopper samarbejdet ved årsskiftet.
Aftalen har indtil nu gået på udvikling af kampagner for specifikke produkter i regi af den mixed reality genre, som Realfiction arbejder indenfor.
Realfiction udvikler blandt andet holografiske reklamesøjler og -skilte i genren kaldet mixed reality. |
Det oplyser Realfiction.
Men selvom aftalen er ophørt, kan Realfiction høste gode erfaringer fra samarbejdet, siger direktøren.
Læs også: Danske reklamegiganter har ulovligt aftalt rabatter i årevis
- Samarbejdet med Bilka har giver Realfiction værdifuld læring og fantastiske case studier og historier, som vi kan bruge fremadrettet i vores vækstplaner. Vi arbejder lige på at udvide ind i andre markeder, siger Clas Dyrholm, der er direktør i Realfiction.
Aftalen med Bilka har løbet siden november 2018.
Realfiction har aftaler med blandt andet tax-free butikkerne i lufthavnen i Aalborg, København og Amsterdam, og har netop introduceret deres løsninger i en række svenske Ica-forretninger.
Del artiklen.