23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Butik vil kontakte kunder, der "glemmer" flasker uden pant

Hos Dagli'Brugsen i Egeskov lidt nord for Fredericia er man godt og grundigt træt af at skulle betale for at håndtere og bortskaffe de flasker uden pant, som kunderne efterlader ved flaskeautomaten. 

Derfor opfordrer butikken nu kunderne til at tage de flasker med, som bliver spyttet ud af maskinen, fordi der ikke er pant på.

Derudover vil man begynde at kontakte de kunder, som lader flaskerne stå, skriver butikken på en seddel ved flaskeautomaten, fortæller frdb.dk

- Efterhånden havde vi mere og mere arbejde med at håndtere emballage uden pant, som vi jo så skulle betale for at få væk, forklarer uddeler Poul Erik Qualmann til avisen. 

BREAKING
{{ article.headline }}
0.125