23948sdkhjf

Køkkenfirma rykker kundemøderne online

Hos JKE Design i nordjyske Jerslev er køkkenproduktionen fortsat i fuld gang. Også i de 63 franchise-butikker i Danmark, Norge og Sverige holder man fortsat åbent, men da mange kunder for tiden bliver hjemme, har JKE tyet til nye måder at sælge på.

Det skriver Nordjyske.

I flere af butikkerne holder sælgerne lige nu møder med kunderne over Skype, Facetime eller Microsoft Teams.

– Vi har ikke solgt digitalt på den måde før, men det fungerer godt. Vi kommer til at fortsætte med det efter krisen, og jeg tror, det er noget, vi kommer til at se mere til i køkkenbranchen, spår Claus Beier, administrerende direktør i JKE Design.

Ifølge Claus Beier er det især i den indledende fase af et køkkenkøb, at de digitale møder giver god mening, ligesom de kan fungere godt i slutfasen, hvor der kun skal ske mindre tilrettelser.

Direktøren fortæller desuden, at JKE også vil se på, om man kan håndtere ordrer og reklamationer mere digitalt fremover.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.112