23948sdkhjf

Kosmetik og designprodukter hitter hos Salling under coronakrisen

Salling har lukket sine fysiske magasiner under coronakrisen, men oplever til gengæld vækst af salg på nettet.

Således er salget steget med 300 procent online denne måned i forhold til april sidste år. Det skriver Aarhus Stiftstidende.

Og det er ikke alle produkter, der hitter lige meget. Der er sket en stor stigning i salget af design og kosmetikprodukter i forhold til, hvad folk normalt køber.

- Kosmetikprodukter topper. Det skyldes velsagtens, at folk har tid til at pleje sig selv lidt ekstra i denne tid. Det samme er tilfældet med designprodukter til hjemmet. Folk går hjemme og vil gerne indrette deres bolig, siger Lars Højgaard til Aarhus Stiftstidende.

Salget på nettet kommer især fra borgere i de områder, hvor Salling har sine fysiske butikker. Under normale omstændigheder sælger stormagasinet ellers ofte de fleste onlinevarer til folk, der bor længere væk.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.111