23948sdkhjf

Sådan får man kunderne til at putte flere varer i kurven

Butikker vil gerne have, at deres kunder tager varer med til kassen, som de ikke havde udset sig på forhånd. Det er et velkendt fænomen, men der bliver hele tiden lavet nye tiltag, der skal fremme impulskøb
På Vesterbro i Aalborg midtby ligger en Netto, som er særdeles velbesøgt. Særligt gymnasielever fylder gangene i løbet af dagen, hvor de kommer til butikken for at få et afbræk fra skolernes lokaler.

Eleverne får også en mulighed for at få stillet deres sult eller tørst. Handlende kommer ligeledes fra den velbefærdede gågade på den modsatte side a...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.44