23948sdkhjf

Lars Larsen Group rykker ind i Superligaen

Lars Larsen Group ønsker at udbrede kendskabet til koncernens mange selskaber. Koncernen har derfor indgået et såkaldt guldsponsorat med AGF, der sluttede på tredjepladsen i den foregående Superliga-sæson.

- Næsten alle danskere kender Jysk, men selv om Jysk selvfølgelig fylder meget i Lars Larsen Group, er det vigtigt at vise, at Lars Larsen Group rummer meget mere. Derfor vil vi gerne øge kendskabet til Lars Larsen Group, og det giver aftalen med AGF en rigtig god mulighed for, siger CEO i Lars Larsen Group, Jesper Lund.

Og selv om Lars Larsen typisk associeres med Silkeborg, finder afløseren det naturligt at vælge AGF til at opnå øget kendskab.

Jysk blev nemlig grundlagt i Aarhus, hvor Lars Larsen åbnede sin første butik i 1979. Derudover har både Lars Larsen Group og hovedparten af virksomhederne i gruppen hovedsæde i Aarhus og omegn.

- Lars Larsen Group har rigtig mange arbejdspladser i Aarhus, og vores historie er tæt knyttet til byen. Derfor er jeg glad for, at vi gennem vores nye aftale kan være med til at støtte op om byens største sportshold og styrke AGF's mulighed for succes i de kommende år, siger Jesper Lund.

Kommenter artiklen
Tip redaktionen
Medlemmernes egne nyheder
Se alle medlemsnyheder
Mest læste
JOB i FOKUS
Gå til joboversigten
Seneste nyheder
Se seneste nyheder
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
Køkkenbutik sat til salg på tragisk baggrund
Dagrofa præsenterer overskud for andet år i træk
Ny rekord: Barndomsvenner rammer nye højder med populært tøjmærke
Modehus købte led i forsyningskæden: Bestyrelsens frygt blev gjort til skamme
Tre bliver til én: Datavirksomhed opkøber to konkurrenter og tredobler medarbejdertal
30.000 seere og tocifret millionomsætning: Modetøj til store kvinder giver store resultater
Andre Nordiske Medier
Food Supply DK
Fremtidens Logistik
Nordiske Medier DK

Send til en kollega

1.156