23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Fritz Hansen satser internationalt

Efter flere lunkne år skal Fritz Hansen til at sætte fut under de udenlandske markeder. Det er i hvert fald ambitionen for den nye adm. direktør, udtaler han til Børsen.

53-årige Josef Kaiser fra Schweiz vil udbrede møbelbrandet til endnu flere lande, og de kommende tre år bliver der investeret store tocifrede millionbeløb for at trække den organiske vækst op.

- Organisationen er ret slank i flere af markederne, og nogle vil sige, at det er et ret tyndt lag smør, vi har smurt på brødet, men det vil ændre sig nu. Vi vil investere i lokale folk og give de lokale markeder styrken til at handle selv, siger han til mediet.

Desuden kommer B2B-salg til at fylde mere fremover, siger Josef Kaiser.

Josef Kaiser overtog for ti måneder siden topposten efter Jacob Holm, som havde siddet i over 20 år. Kaiser kommer fra den schweiziske møbelproducent Vitra, hvor han var ansat i 12 år, senest som øverste ansvarlig for salget og medlem af direktionen.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.188