23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Danskerne elsker ikke længere tilbudsaviser

Flere og flere danskere takker nej til reklamer i postkassen, viser nye tal fra Post Danmark.










Knap 24 procent har på nuværende tidspunkt fravalgt reklamerne, og tendensen er størst i opgangene i de store byer, skriver 24timer. - På Frederiksberg er det nu over 50 procent af de købedygtige forbrugere, der takker nej til tilbudsaviser, ligesom flere handler i discountbutikker, fordi de oplever, at de der får rimeligt lave priser, fortæller Per Østergaard Jacobsen, lektor på CBS. Hvis tendensen fortsætter, ender supermarkedskæderne med at tabe en betydelig del af det milliardstore markedsføringstilskud, de lige nu modtager fra leverandørerne.
BREAKING
{{ article.headline }}
0.082