23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Tilbud er en dyr løsning

Man har hos varehuskæden Bilka i Kolding bemærket, at færre kunder tager spenderbukserne på, når de køber ind.








Det fortæller varehuschef i Bilka Kolding, Claus Christiansen til JydskeVestkysten. Derfor retter butikken nu opmærksomheden mod deres dagligvarer, som i højere grad skal sættes på tilbud for at blive solgt. Men med sådan et initiativ vil detailbranchen skyde sig i foden, mener lektor i detailhandel ved Aarhus Universitet, Lars Esbjerg. - Mere udsalg er en kortsigtet løsning. For det forstærker kundernes hang til at gå efter tilbud, hver gang de køber dagligvarer ind fremover, mener han.
BREAKING
{{ article.headline }}
0.11