Logistikdirektør Nicolai Gradman skal spille på udebane, når Salling Group fra årsskiftet tager kampen op med Nemlig.com og vil levere dagligvarer ved kundernes hoveddør.
Når det gælder food online og dør-til-dør leverance af fødevarer, lyder vurderingen ofte, at det er et område med et logistisk setup, der gør det sværere at tjene penge. Alle i D...
Her er logistikchefens største udfordring, når Salling Group skal levere dagligvarer til døren
2
Billeder
Nicolai Gradman: ”Den største udfordring bliver helt klart the last mile, forstået som dét faktum, at vi skal have varerne leveret helt ude på kundens dørtrin og samtidig sikre, at kunden også her får en tilfredsstillende oplevelse af kvalitet og service.” Foto: Magnus Møller
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer