”Klæder skaber folk”, siger man. Måske burde det omskrives til ”børns klæder skaber folk”.
I hvert fald tyder noget på, at børnetøj for alvor er blevet en fed forretning for de virksomheder, som bedst rammer de modebevidste mødre – og forkælelseslystne bedsteforældre.
På Børsens nyeste liste over landets hurtigst voksende virksomheder, de såkaldt...
De dyrebare børn er en fed forretning
I dag prioriterer forældre deres børns forbrug, og dermed tøjforbrug, højt. De bugnende garderober er i stigende grad blevet en del af vores identitet. Børnenes tøj skal være med til at sende de rigtige signaler om familiens værdier. Foto: Søren Bidstrup/Ritzau Scanpix.
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer