Det skulle have været en landsdækkende abonnementsordning med 50.000 kunder alene det første år. Men onlinetjenesten Fillop endte som kort fornøjelse for Salling Group, som valgte at lukke tjenesten efter under et år.
Nu forsøger rivalen Coop med sit bud på, hvordan man kan bruge en abonnementsmodel til at sælge dagligvarer online.
Onsdag præsent...
Salling Group skrottede stor satsning – nu prøver Coop
Onsdag præsenterede Coop, der bl.a. står bag Fakta, Kvickly og SuperBrugsen, en ny satsning, der går ud på, at man fremover også vil sælge dagligvarer på abonnement. PR-foto: Henrik Frydkjær.
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer