Dagligvarekædernes egne mærker fylder mere og mere i butikker, supermarkeder og varehuse. Også i Coop-koncernen, hvor Coops egne mærker udgør omkring 30 pct. af det samlede sortiment i koncernens butikker.
Men selvom private label-andelen spiller en vigtig rolle i dagens dagligvarehandel, må den ikke tage overhånd. Sådan siger Per Thau, koncerndir...
Coop-direktør: Private label må ikke blive en besættelse
Coop har haft stor succes med bl.a. Änglamark, som Per Thau i sin tid selv var med til at lancere. Men private labels kan ikke stå alene, understreger han. Foto: Mads Joakim Rimer Rasmussen/Ritzau Scanpix
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer