23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Online-supermarked har succes i Jylland

Ifølge udviklingen på online supermarkedet Osuma.dks kundekreds er jyderne mere fremme i skoene end sjællændere, når det kommer til indkøb af dagligvarer på internettet.








Kraftig vækst









Således har der i årets første to måneder været næsten tre gange flere koldingensere, der har foretaget deres indkøb på Osuma.dk sammenlignet med sjællændere. - Det er ikke overraskende, at Sydjylland vokser lige så hurtigt som andre af vore områder. Folk i Sydjylland har lige så travlt som alle andre steder i landet – og derfor er Osuma.dk et godt og sikkert alternativ til selv at bruge tid i supermarkedskøerne, udtaler Jesper Elkjær, administrerende direktør i Osuma.dk. Online supermarkedet Osuma.dk har således oplevet en kundetilvækst på 50 % hver måned siden åbningen i midten af oktober måned 2011. En udvikling, der ikke tyder på at være aftagende: - Vi forventer, at væksten i særligt Kolding og opland vedbliver på dette niveau. En stor del af vores kunder kommer fra området, og derfor har vi også valgt at åbne yderligere områder i Koldings opland for endnu flere kan drage nytte af vores service, udtaler Jesper Elkjær. Osuma.dk leverer i alt til omkring 2 millioner mennesker rundt om i Danmark. Blandt andet i hele Trekantsområdet samt Vejen, Christiansfeld, Vojens og Lunderskov.
BREAKING
{{ article.headline }}
0.1