Umiddelbart forventede Marianne Raben Olrik og hendes team, at coronakrisen også ville sætte sig på efterårets salg af det asiatiskinspirerede modetøj, som Rabens Saloner er kendt for.
Men sådan gik det ikke, og det bøder man nu for i det nye årsregnskab for 2020. Resultatet før skat blev et minus på 1,5 mio. kr. mod et overskud på 715.000 kr. åre...
Blev overrumplet af efterspørgslen: Eksklusivt modefirma i milliontab
Rabens Saloner med forhandlere landet over og flagskibsbutik i Indre København kunne ikke følge med efterspørgslen og tabte over halvanden million kroner sidste år. (Arkivfoto: Luka Roné/Rabens Saloner)
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer