For den danske skjorteproducent Barons blev det ikke bemærket, at halvdelen af landet arbejdede hjemme en stor del af 2020 og derfor kunne slippe for at være pæn i tøjet.
Salget er gået over al forventning. Bruttofortjenesten steg sidste år med 343 pct. til godt 7,4 mio. kr., og bundlinjen steg med 445 pct. til lige over 5 mio. kr.
- Vi fik en mi...
Mode-startup femdobler overskud med hjælp fra løve-investor

I et ellers presset år, hvor coronapandemien generelt mindskede behovet for at bære business-skjorter på arbejdet, har Barons formået at femdoble både omsætning og bundlinje. (PR-foto)
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer