23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Irma skifter kurs efter fiasko i Vestdanmark

Irma kaster sig ud i risikabel satsning på e-handel og øget markedsføring af billigere priser.








Direktør: Derfor forlader jeg Irma







COOP's koncernchef Jesper Lien vil have Irma til at forfølge den nye strategi de næste fire år til udgangen af 2015. Det sker efter fejlsatsning i Vestdanmark, og efter at administrerende direktør Alfred Josefsen i går valgte at trække sig fra posten efter 13 år i den 125 år gamle dagligvarekæde - hvilket ifølge detailhandelsekspert Bruno Christensen er et tab for Irma. Koncernchef Jesper Lien fremhæver Irmas massive satsning på at styrke e-butikken irmatorvet.dk, så kæden bliver landsdækkende på internettet. En anden central del af Irmas nye strategi indebærer, at fokus fremover bliver at udvikle Irma som en københavnerkæde ved at åbne nye butikker i Storkøbenhavn.
BREAKING
{{ article.headline }}
0.094