23948sdkhjf

Tiger of Sweden skabte en chatbot – så kom kunderne væltende

Lad os bare være ærlige: Hvem har ikke siddet på en hjemmeside og irriteret klikket på krydset, når den famøse chatbot er dukket op nede i højre hjørne for at spørge, om der er noget, den kan hjælpe med.

Den trend har modefirmaet Tiger of Sweden brudt med sin nye chatbot. Målet er, at den skal komme så tæt på en rigtig salgsassistent som muligt – ...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Create trial subscription
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Medlemmernes egne nyheder
Se alle medlemsnyheder
Mest læste
JOB i FOKUS
Gå til joboversigten
Seneste nyheder
Se seneste nyheder
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
Fastfood-ejendomme solgt for tocifret millionbeløb i Sønderjylland
Dansk Erhverv: Denne konsekvens får inflationen på julehandlen
Fynske flødeboller findes allerede i landsdækkende supermarkedkæde - og vil snart til udlandet
Nordjyske iværksættere lancerer ny kollektion
Ulovlig markedsføring af badering giver virksomhed femcifret bøde
Fik 5000 ansøgninger - men skulle "kun" ansætte 500
Andre Nordiske Medier
Food Supply DK
Leder IDAG
Fremtidens Logistik

Send til en kollega

0.218