23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Coop-formand ønsker flere Nej tak til reklamer

FDB, som ejer Coop Danmark, opfordrer alle forbrugere, der ikke ønsker tilbudsaviser i postkassen, til hurtigst muligt at sætte et Nej tak til reklamer-mærket på postkassen. Opfordringen kommer for at hindre en politisk afgift på reklamer.












Udmeldingen kommer fra Lasse Bolander, der er formand for FDB og Coop. – Vi mener i FDB, at vi gerne vil have så mange som muligt til at sætte nej tak på postkasserne, for vi har ikke skyggen af interesse i at aflevere tilbudsaviser til nogen, der ikke gider have dem, siger han, og fortsætter: – Det bedste, der kunne ske, vil i stedet for diskussionen om afgifter på reklamer være, at de, der ikke vil have tilbudsavisen, sætter et klistermærke på postkassen, siger Lasse Bolander Læs mere i Dansk Handelsblad fredag 13. april.
BREAKING
{{ article.headline }}
0.141