ROPO lyder som et af de nye management buzzwords, man skal kende for at blive til noget; men faktisk er det et akronym for begrebet Research Online, Purchase Offline.
Det er et koncept, der har vundet indpas som følge af coronakrisen, og kort fortalt dækker det over, at kunderne gerne vil gøre deres forarbejde hjemmefra for derefter at købe de øns...
Overraskende tendens efter krisen: Sådan fanger du kunderne med ’ROPO’
Selv om corona har gjort det populært som aldrig før at shoppe på nettet, vil de fleste danske forbrugere fortsat gerne i en fysisk butik. (Arkivfoto: Mikkel Berg Pedersen/Freelance/Ritzau Scanpix)
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer