I begyndelsen af august tog Pure Power, et dansk sportsernæringsbrand, et nyt redskab ud af SoMe-værktøjskassen: live events på Facebook.
Og det var en overvældende succes. Begivenheden fandt sted som led i lanceringen af en ny energibar med kokos, og på de første 10 minutter solgte de knap 3200 af slagsen. Samlet endte de med at sikre ...
Solgte 3200 energibarer på 10 minutter: Facebook Live hitter
Ikke alt gik efter planen til Pure Powers første Facebook Live. For eksempel var billedet spejlvendt. Men det er okay med små fejl, for vi er bare mennesker, mener digital marketing manager Tobias Rasmussen. Foto: Screenshot fra Facebook Live
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer