23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Carlsberg lancerer Tuborg i Kina

Som et led i en samlet foryngelsesstrategi lancerer Carlsberg Group nu for første gang Tuborg i Kina.












Led i charmeoffensiv









Tuborg indtager nu Kina. Fra dags dato har Carlsberg Group lanceret Tuborg i en plastflaske, der samtidig bliver den første i landet med pull-off kapsel. Tuborg bliver dermed det fjerde top 10-ølmærke, som Carlsberg Group lancerer i Kina efter Carlsberg, Guinness og Corona. Carlsberg Group – der er involveret som hele eller delvise ejere af 40 bryggerier i Kina med 14.000 ansatte – råder også over mærker som Carlsberg Chill, Carlsberg Light, Guinness, Kronenbourg 1664, Dali og Wusu, hvor man officielt indtrådte for første gang i 1978. Lanceringen af Tuborg i Kina er et led i en større foryngelseskampagne, som tidligere på året medførte relanceringer i Indien og Rusland, hvor Tuborg er et stort hit. I alt forventer Carlsberg at relancere Tuborg på 13 forskellige markeder i løbet af 2012 og endnu flere det kommende år.
BREAKING
{{ article.headline }}
0.109