23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Disountkæderne kæmper hårdt

Discountkæderne kæmper en hård kamp om kunderne.
















Detailhandelsekspert Bruno Christensen fra konsulentvirksomheden Detailhandels Promotion fortæller, at det er et af de få områder i detailhandelen, hvor der er vækst, og at kæderne hele tiden øger antallet af butikker. Kædedirektør Jan Gerber fra Fakta fortæller da også, at de gerne vil være de største, og at de håber på at have slået Netto af pinden om tre-fire år. Kædedirektør Claus Juel Jensen fra Netto melder dog ud, at det er et klart mål for dem at fastholde positionen med hensyn til antal af butikker og markedsandel. Den norske stifter af Rema 1000, Odd Reitan, har dog erklæret, at kæden skal blive den største i Danmark. Direktør Henrik Burkal fra Rema 1000 vuderer, at de er vokset så hurtigt, fordi de har selvstændige købmænd med en franchiseaftale.
BREAKING
{{ article.headline }}
0.157