23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Vi elsker at hade reklameaviser

Reklameaviser er en evig kilde til irritation blandt danskerne. Ikke alene er reklamerne resursespild; de er også en miljøbelastning.

SuperBrugsen, en af Danmarks største dagligvarekæder, har nu også kastet sig ind i kampen mod reklameaviserne ved at opfordre danskerne til at benytte sig af deres mulighed for at sige ”Nej tak” til reklamer.

Men at det netop er SuperBrugsen, der gør sig til fortaler for færre reklamer, skyldes ifølge Jesper T. Callesen, Key Account Manager hos analyseselskabet Interresearch, at SuperBrugsen er den dagligvarekæde, der får mindst ud af deres reklameavis.

Callesen påpeger, at der er mange danskere, som er glade for reklameaviser, blandt dem særligt SuperBests kunder.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094|instance-web03