Den midtjyske modekæde Zizzi, der specialiserer sig i kvindetøj i "plus size"-størrelser, har for alvor gjort et comeback efter et hårdt 2020, hvor corona og dertilhørende tvangsnedlukkede butikker spillede en stor rolle.
De har formået at hæve omsætningen betragteligt, men vigtigst af alt er de røde tal på bundlinjen blevet sorte, så årsresultat ...
Tøjkæde fandt "et meget lukrativt miks" og gik 250 procent frem

Zizzi har under coronapandemien trimmet antallet af butikker fra 120 til 80, og i samme periode er onlineforretningen gået fra at udgøre en tredjedel til mere end to tredjedele af omsætningen, der i 2021 oversteg 700 millioner. PR-foto
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer