23948sdkhjf

Online-tilbudsavis oplever stor popularitet i kølvandet på prisstigninger

I en tid med konstant stigende priser på både dagligvarer, brændstof og varme sparer forbrugerne, hvor spares kan.

Det er kommet tilbudsavisportalen eTilbudsavis til gode.

De har oplevet en stor tilgang i brugere og søgninger i appen de seneste måneder, skriver Finans.

I sidste uge var der ifølge direktør Morten Bo Rønsholt cirka lige så mange søgninger, som der var i juledagene, som ellers plejer at være den tid på året, hvor flest søger.

- Folk bruger tilbuddene som bærende argument for, hvilken butik de handler i. De er villige til at gå i flere butikker, hvis det giver bedre mening, fordi Rema 1000 har tilbud på X og Y, og Coop har bud på Z, siger Morten Bo Rønsholt til mediet.

Hun uddyber, at der også er mange brugere, der laver såkaldte tilbudsagenter på bestemte varer, og så venter de på besked, når varen er nedsat.

Ifølge direktøren forventer eTilbudsavis en stigning på 10-15 procent i antallet af brugere resten af året.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125