23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Her er vinderne af årets Retail Customer Awards

Ved den netop afholdte Retail Refresh-konference i København blev detailhandelsprisen Retail Customer Awards uddelt for første gang. Priserne gik til de butikskæder, der ifølge kunderne, havde gjort det bedst indenfor en række kategorier.

Der er tale om en række priser, som alle er givet ud fra de enkelte virksomheders egne kunders vurderinger, og dermed er det ikke nødvendigvis en fordel at være en stor aktør.

Årets Butikskæde: Synoptik

Årets Innovationspris: Zizzy

Årets Medarbejderpris: Vinspecialisten

Årets Bæredygtighedspris: Helsam

Årets Marketingspris: Louis Nielsen

Årets Omnichannelpris: Interflora

Refresh Retail-konferencen blev afholdt af Retail Institute Scandinavia, som også stod for prisuddelingen.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.109