23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Butikker snyder kunderne

Medarbejderne i Coops butikker Kvickly, SuperBrugsen, Irma og Fakta indrømmer, at der ofte er fejl på kassebonen.

Medarbejderne i Coops butikker Kvickly, SuperBrugsen, Irma og Fakta indrømmer over for 24timer, at der ofte er fejl på kassebonen, når kunderne skal betale for varer, der ellers er på tilbud.

- I denne butik er der cirka 40 prisfejl om dagen, hvor kunden gør os opmærksom på 40 forskellige rabatter, de ikke får, fortæller en ansat i SuperBrugsen på Frederiksberg.

Vagn Jelsøe, afdelingschef i Forbrugerpolitisk Center i Forbrugerrådet, opfordrer kunderne til altid at tjekke kassebonen, inden de forlader butikken.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.141|