Konkurrenterne gik til angreb på discount - nu lancerer Meny ny discountserie
Få dage efter Coop med Super Brugsen og Kvickly gik "til angreb" på discount, går konkurrenterne fra Dagrofa den anden vej anført at Meny.
For med deres nye prisprogram, ’Hverdagspris’, vil Meny sikre, at butikskædens kunder altid kan finde mere end 400 basisvarer til en pris på niveau med discountbutikkerne.
’Hverdagspris’ omfatter en lang række varer, som danskerne bruger mest i dagligdagen eksempelvis bananer, mælk, havregryn, flåede tomater og vaskemiddel.
- Vores kunder skal være trygge ved at foretage deres hverdagsindkøb hos Meny og vide, at de altid kan få de varer, de bruger mest, til en konkurrencedygtig pris. Med ’Hverdagspris’ har vi lavet et nyt prisprogram, som vi mener tilføjer noget ekstra til den indkøbsoplevelse, kunderne har i Meny, siger kædedirektør Richo Boss i en pressemeddelelse.
Kædedirektøren peger på, at det handler om at finde balancen mellem discount og kvalitet.
- Sammen med vores mange dygtige selvstændige købmænd i Meny har vi de seneste år gennemgået en stærk udvikling, hvor vi har fokuseret på kvalitet, faglighed, et meget bredt udvalg og ikke mindst kærligheden til mad. Samtidig er det også vigtigt for os, at vi er på niveau med discount på de varer, som vores kunder handler mest i hverdagen, og derfor lancerer vi nu ’Hverdagspris’, siger han.
Men selvom de nu vil vise, at man også godt kan handle i Meny til hverdag, så kommer der fortsat også til at være stort fokus på de ekstra lækre varer.
- Vi vil fortsat være Danmarks Madmarked, hvor vores kunder kommer for at finde de varer, der gør weekenden, fødselsdagen eller ferien mere ekstraordinær. Med ’Hverdagspris’ ønsker vi at understrege, at vi også er relevante til de daglige indkøb, lyder det fra Richo Boss.