23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Debat: En unfair markedsføring

Bog & Idé er lige nu udsat for en urimelig kampagne fra Bilka, mener Toke Allentoft adm. direktør, Danske Kæder.

Bog & Idé er lige nu udsat for en urimelig kampagne fra Bilka, der anvender Bog & Idés priser på prisskiltene og fremhæver deres egne lavere priser, skriver Toke Allentoft adm. direktør, Danske Kæder.

Bilka indikerer, at Bog & Idé anvender samme priser i alle kædens butikker, hvilket ikke er tilfældet, da Bog & Idé er en frivillig kæde.

Frivillige kæder og franchisekæder er underlagt generelle begrænsninger i retten til at konkurrere på prisen, mens kapitalkæderne ikke er underlagt samme regler.

Danske politikere må tage sagen op og sørge for ændringerne i reglerne på EU plan.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.11|instance-web03