23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Hver anden københavner siger nej tak

Næsten hver anden husstand i København eller helt præcist 43 procent siger nu "nej tak" til trykte reklamer.

Det viser helt nye tal fra Post Danmark. Tallene viser en udvikling, som branchefolk forudser fortsætter.





I Københavns Kommune er modstanden størst. Her siger 43 procent af husstandene nu "nej tak til reklamer". For blot et år siden var andelen 39 procent, så antallet af "nej tak" klistermærker stiger kraftigt.





Også i hele Storkøbenhavn ønsker stadig flere husstande at undgå at få fyldt deres postkasser op hver uge med adresseløse reklamer.





De nyeste tal fra Post Danmark viser, at 37 procent af husstandene i Storkøbenhavn nu siger "nej tak til reklamer". For et år siden var denne andel på 32 procent.



BREAKING
{{ article.headline }}
0.078