23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Debat: Har kunden altid ret?

Flere danske butikker oplever uhøflige kunder, som taler grimt til ekspedienterne. Erhvervspolitisk konsulent i Dansk Erhverv Caroline Kirk vil nu debattere kundernes opførsel.












Ifølge en ny undersøgelse fra Epinion bliver danskere mere og mere uhøflige over for hinanden, men mantraet ”kunden har altid ret” er ikke et carte blanche til de danske kunder om at tilsidesætte al høflighed, skriver Caroline Kirk, erhvervspolitisk konsulent i Dansk Erhverv, i et debatindlæg. Livsstilsekspert Eva Steensig mener også, at danske forbrugere bliver mere og mere intolerante. Til efteråret lancerer DR programmet "Høflighed på 100 dage", hvor Thomas Skov Gaardsvig forsøger at gøre danskerne mere høflige for åben skærm. ”Tal ordentligt til din ekspedient, også selv om kunden altid har ret,” lyder opfordringen fra Caroline Kirk.
BREAKING
{{ article.headline }}
0.095