23948sdkhjf

Salling Group lover prisloft resten af året

Danmarks største dagligvarekoncern, Salling Group, forlænger sin prisloft-kampagne, så kunderne resten af året er sikret en fast pris for omkring 300 basisvarer fordelt på kæderne Netto, Føtex og Bilka. Det oplyser Salling Group i en pressemeddelelse.

Prisloftet, som blev indført i marts, skulle i første omgang løbe til udgangen af oktober, men forlænges nu til årets udgang.

- Det er en svær tid for mange danskere, der oplever prisstigninger på både energi og udgifter til boligen, men også til det daglige indkøb. Derfor indførte vi prisloftet, og i lyset af den aktuelle situation forlænger vi det, så garantien løber året ud, siger adm. direktør Per Bank.

Nyheden kommer kort tid efter, at konkurrenten Coop har offentliggjort en priskampagne for at tiltrække og fastholde kunder til supermarkedskæderne Kvickly og SuperBrugsen.

Da Salling Group i foråret præsenterede prisloftet på sammenlagt 300 varer, fik det en kølig modtagelse blandt såvel konkurrerende dagligvarekæder og leverandører. 

Blandt sidstnævnte blev det opfattet som en måde at presse dem på deres pris over for Salling Group, da en del af varerne omfattet af prisloftet er private label.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.093