Den årelange tradition for i fødevarebranchen at mødes en gang om året og fastlægge priser og vilkår for det kommende år har dagligvare- og foodservicekæmpen Dagrofa valgt at gøre op med.
- Verden, markedet og forbrugerne befinder sig et markant andet sted end for bare to år siden, og ændringerne går hurtigere nu end tidligere. Det skal vi som bra...
Dagligvarekoncern dropper årlige leverandørforhandlinger
Dagrofa vil væk fra kontraktforhandlinger med leverandørerne én gang om året. Konkurrenten Salling Group vil ikke kommentere på, om den har lignende planer på vej
Inden for halvandet år skal langt hovedparten af leverandøraftalerne forhandles flere gange årligt, siger Michael Christensen, kategoridirektør i Dagrofa. PR-foto: Dagrofa
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer