I et butikslokale på hjørnet af gågaden i Aalborg sidder Kenneth Klitgaard med ti ordrefyldte ringbind foran sig. Det nager ham, for han må vente længe på at komme i bund med opgaverne.
Det skyldes, at urmarkedet i øjeblikket er umætteligt.
Antallet af mennesker, der køber eksklusive ure, er højere end nogensinde. Det får dog ikke producenterne a...
Kenneths kunder må vente i 13 år
Tid er penge. Ordsproget har fået en ny betydning, efter at priserne på eksklusive ure er banket i vejret
- Det er en rigtig god, men også en meget frustrerende tid, fordi det er så specielt et marked, siger Kenneth Klitgaard, indehaver af Klitgaard Ure. Foto: Martin Damgård/Nordjyske
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer