23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Reklamekampagne virkede - flere er gået til Louis Nielsen

Danmarks største optikerkæde, Louis Nielsen, har netop offentliggjort sit seneste regnskab, som viser flot vækst i både top, bund og antal arbejdspladser

Lige knap 650.000 par briller blev der sidste år udleveret fra Louis Nielsens 78 butikker i Danmark, hvilket svarer til en vækst på 32 pct. sammenlignet med det foregående år.

- Vores generelle succes og vækst over de seneste mange år skyldes uden tvivl, at vi leverer en god service og et godt produkt til væsentligt lavere priser end stort set alle øvrige spillere i markedet. Det kan vi, fordi vi som global koncern ejer vores egen forsyningskæde med produktion, distribution og salg. Det har hele tiden været filosofien, at briller ikke bør være dyre for at være gode, og den retning viger vi ikke fra, siger adm. direktør Mads Nygaard i forbindelse med regnskabet.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.141