I en tid, hvor inflationen får stadig flere forbrugere til at vælge discount til, prøver supermarkedskæden Meny at lokke de mere kvalitetskræsne kunder tilbage i folden. Det sker med et nyt samarbejde med fødevarevirksomheden Meyers.
Det nye samarbejde betyder, at Meyers' produkter kommer på hylderne i alle kædens 112 butikker i Danmark.
- Meyers...
Supermarkedskæde lancerer eksklusivt samarbejde
Meny vil med nyt partnerskab tilbyde forbrugerne "et mere varieret fødevareudbud"
Meyers' nye partnerskab med Meny betyder, at man fremover kan finde produkter som færdigretter, sild og syltevarer i købmandskædens 112 butikker i Danmark. PR-foto: Meyers & Meny
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer