De kommer i forskellige formater. De små standere med en række smileyansigter, kunderne kan trykke på for at tilkendegive deres tilfredshed med besøget i en butik.
Konceptet vinder indpas, og nu har feedbacktjenesten Servicelovers fået en mindre millioninvestering fra it-udvikleren, Le Mans-køreren og investoren David Heinemeier Hansson, som også ...
Dansk feedback-platform får millioninvestering fra stjerne-iværksætter
Racerkører, it-iværksætter og investor David Heinemeier Hansson har kastet sin kærlighed på - eller i hvert fald en større sum efter - populær feedbackplatform
Giver kunden en glad smiley og nogle positive ord med på vejen, vil medarbejderen få besked i den tilhørende app, og den glade smiley lander som anerkendelse direkte på medarbejderens egen profil/cv. Er anmeldelsen negativ, får kunden mulighed for at uddybe via nogle enkelte valgmuligheder, uden at kritikken kobles til den enkelte medarbejder. PR-foto: Servicelovers
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer