Flere butikker har de senere år fået løftet Forbrugerombudsmandens pegefinger mod deres abonnementstjenester, der de facto har fungeret som en pengemaskine med uopmærksomme forbrugere.
Nu er tre netbutikker dømt i Sø- og Handelsretten efter fem års tovtrækkeri med Forbrugerombudsmanden i en sag, som mestendels faldt ud til Forbrugerombudsmandens f...
Webbutikkers årelange strid afgjort i retten - og dog
Tre webbutikker har i flere år ligget i strid med Forbrugerombudsmanden om deres kontroversielle abonnementskoncept. Nu har Sø- og Handelsretten afgjort sagen
I en årrække har tre butikker ulovligt opkrævet abonnement fra deres kunder, men selskaberne bag kritiserer myndighederne for manglende vejledning. Foto: Colourbox
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer