23948sdkhjf

Coop sparer på tilbudsaviserne

Tilbudsaviserne har ændret udseende i Coop-koncernen på grund af den nuværende energikrise og stigende inflation

Inflation og energikrise har ramt de danske supermarkeder og deres varer på prisen. 

Men også tilbudsaviserne lider under de nuværende kriser. Således har det været svært for supermarkedernes distribution at skaffe papir nok til at kunne levere de fysiske tilbudsaviser i danskernes postkasser. 

Det fortæller Heidi Kessler, der er senior marketingschef i Coop, til Mediet Markedsføring

- Det har været så grelt, at vi nogle gange har haft svært ved at skaffe papir til tilbudsaviserne, og sådan har det aldrig været tidligere, siger hun til mediet. 

Det er blandt andet prisstigninger på 30 procent på papir, der har medført, at Coop er blevet tvunget til at nytænke deres tilbudsaviser.

Blandt andet fortæller Heidi Kessler, at man har ændret i størrelsen på tilbudsaviserne samt ændret i antallet af sider i dem. 

Alt sammen er det dog tiltag, som, bemærker Heidi Kessler, kunderne ikke burde mærke til. 

Kommenter artiklen
Tip redaktionen
Medlemmernes egne nyheder
Se alle medlemsnyheder
Mest læste
JOB i FOKUS
Gå til joboversigten
Seneste nyheder
Se seneste nyheder
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
Nye tal viser, hvad butikstyvene stjæler: Særligt én varegruppe stikker ud
PriceRunner: Sådan runder Cyber Monday tilbudsræset af
Discountkæde tester nyt område i nye butikker
Ny direktør for DSK: Han skal overtage efter John Wagner
Nets: Dette lærte vi af årets Black Friday
Andre Nordiske Medier
Food Supply DK
Leder IDAG
Fremtidens Logistik

Send til en kollega

0.125