23948sdkhjf

Prognose forudser tab af markedsandele for kæmpekæde

Selvom Coop regner med at rulle endnu flere nye discountbutikker ud over hele landet, spår direktør i Retail Institute i en prognose, at det ikke kommer til at gavne virksomheden
Retail Institute Scandinavia udkom torsdag med en prognose. En prognose, der spår, at Coop - der i 2012 havde den største markedsandel på dagligvaremarkedet i 2012, får svært ved at opretholde den plads og position i fremtiden.

Ja, faktisk har de allerede her i 2022 mistet deres plads som den koncern med den største markedsandel til Salling Group....
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.156