Retail Institute Scandinavia udkom torsdag med en prognose. En prognose, der spår, at Coop - der i 2012 havde den største markedsandel på dagligvaremarkedet i 2012, får svært ved at opretholde den plads og position i fremtiden.
Ja, faktisk har de allerede her i 2022 mistet deres plads som den koncern med den største markedsandel til Salling Group....
Prognose forudser tab af markedsandele for kæmpekæde
Selvom Coop regner med at rulle endnu flere nye discountbutikker ud over hele landet, spår direktør i Retail Institute i en prognose, at det ikke kommer til at gavne virksomheden

Retail Institute Scandinavia forudser i en prognose, at Coop får svært ved at genvinde de markedsandele, som kæden sad på i 2012, men siden har mistet. Arkivfoto: Sine Fiig
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer