23948sdkhjf

Danske virksomheder vinder to gange ved international prisuddeling

IMPACT og byggevaregrossisten AO vandt to priser ved 'The Lovie Awards' 

Europas bedste e-handelsplatforme kåres og hædres ved 'The Lovie Awards', og ved årets uddeling løb byggevaregrossisten af sted med to priser i samarbejde med konsulenthuset IMPACT. 

En Silver Lovie og en People's Lovie. 

Priserne har de to virksomheder fået for appen AO365, som giver AO's kunder mulighed for at tilgå AO-butikkerne døgnet rundt - og året rundt. 

- Det afhjælper et stort problem hos kunderne, da almindelige åbningstider fungerer dårligt i en branche, der ofte starter dagen før klokken 8 og slutter efter klokken 16, lyder det i en pressemeddelelse. 

- Vores nye IMPACT-designede AO365-app gør os i stand til at betjene vores kunder, hvor som helst og når de har brug for os, samtidig med at vi frigør vores butiksmedarbejdere til at fokusere på at give en fantastisk kundeoplevelse, supplerer Stefan Funch Jensen, der er direktør for e-handel og marketing hos AO.

Kommenter artiklen
Tip redaktionen
Medlemmernes egne nyheder
Se alle medlemsnyheder
Mest læste
JOB i FOKUS
Gå til joboversigten
Seneste nyheder
Se seneste nyheder
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
Opgørelse: Så mange flere pakker kastede Black Friday og Cyber Monday af sig
Pressede forbrugere holdt på pengene Black Friday
Bornholm Spirits indgår partnerskab med stort handelsselskab
Magasin-direktør kigger tilbage: Sådan er det første år gået
Lektor: Sportmaster-lukninger kan være tegn på skidt tendens
Kæmpebøde drev jysk rugbrødsproducent til konkurs
Andre Nordiske Medier
Food Supply DK
Leder IDAG
Fremtidens Logistik

Send til en kollega

0.156