23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Analytiker: Sådan forholder forbrugerne sig til Black Friday

Black Friday-tilbud i massevis venter i slutningen af næste uge. Hos Pricerunner er man dykket ned i forbrugernes adfærd

Black November, Black Week - og Black Friday. 

Udvalget af kampagnemuligheder er mange for de danske virksomheder - og hvad enten man har valgt en lang tilbudsperiode eller blot én enkelt dag, tyder analyser på, at årets udsalg bliver spækket med gode priser for de danske forbrugere. 

Fyldte varelagre har måske allerede presset produktpriserne i bund for virksomhederne, og derfor er den kommende detailhøjtid en kærkommen mulighed for at få omsat varer - såvel online som i fysiske butikker. 

BREAKING
{{ article.headline }}
0.183