23948sdkhjf

Analytiker: Sådan forholder forbrugerne sig til Black Friday

Black Friday-tilbud i massevis venter i slutningen af næste uge. Hos Pricerunner er man dykket ned i forbrugernes adfærd
Black November, Black Week - og Black Friday. 

Udvalget af kampagnemuligheder er mange for de danske virksomheder - og hvad enten man har valgt en lang tilbudsperiode eller blot én enkelt dag, tyder analyser på, at årets udsalg bliver spækket med gode priser for de danske forbrugere. 

Fyldte varelagre har måske allerede presset pro...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Create trial subscription
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Medlemmernes egne nyheder
Se alle medlemsnyheder
Mest læste
JOB i FOKUS
Gå til joboversigten
Seneste nyheder
Se seneste nyheder
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
Opgørelse: Så mange flere pakker kastede Black Friday og Cyber Monday af sig
Pressede forbrugere holdt på pengene Black Friday
Bornholm Spirits indgår partnerskab med stort handelsselskab
Magasin-direktør kigger tilbage: Sådan er det første år gået
Lektor: Sportmaster-lukninger kan være tegn på skidt tendens
Kæmpebøde drev jysk rugbrødsproducent til konkurs
Andre Nordiske Medier
Food Supply DK
Leder IDAG
Fremtidens Logistik

Send til en kollega

0.125