Etableret i 2018 og med kurs mod at indtage legetøjsmarkedet havde Fabelab fart på for at erobre markedsandele med fokus på kvalitet, innovation og bæredygtighed.
På den fartfulde rejse nåede Fabelab ud til mere end 500 forhandlere i hele Europa.
Imidlertid har de verserende samfundsproblemer - inflation, energikrise og efterdønninger...
Legetøjsfirma konkursramt - så her er julegaverne billige
Legetøjsmærket Fabelab har for alvor mærket konsekvenserne af coronakrisen og en stigende usikkerhed i markedet
LuxKids og Reshopper har opkøbt Fabelab - og har i fællesskab store ambitioner med at forvalte legetøjsfirmaets lager til nye kunder. PR-foto: Reshopper
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer