- Et endnu større ansvar som virksomhed.
Sådan beskriver Coolshop-medstifter Mark Nielsen i et opslag på LinkedIn, hvordan virksomheden i fremtiden vil forsøge at engagere sine medarbejdere i velgørenhedsarbejde.
Her har han delt en intern mail fra virksomhedens HR-afdeling, som blev rundsendt til Coolshops medarbejdere mandag.
...
Coolshop investerer i velgørenhedsarbejde - og åbner mulighed for deres medarbejdere
![](https://image.nordjyske.dk/users/nordjyske/images/76196221.jpg?t%5Bstrip%5D=true&t%5Bcrop%5D%5Bwidth%5D=960&t%5Bcrop%5D%5Bheight%5D=540&t%5Bcrop%5D%5Bx%5D=0&t%5Bcrop%5D%5By%5D=0&t%5Bresize%5D%5Bwidth%5D=660&t%5Bresize%5D%5Bheight%5D=371&accessToken=0cf716a6ce1004fdf88bfac65653c51bc878977a06ccfad9456837ba235e52a2)
Coolshop vil give deres medarbejdere mulighed for at bruge to arbejdsdage på velgørenhedsarbejde i fremtiden. Arkivfoto: Henrik Louis
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement