Over 700 butikker - bare i Danmark.
Så mange benytter sig af ServicePos' kassesystem - men snart er det ikke længere kun danske virksomheder, der kan drage nytte af det hastigt voksende koncept.
ServicePos udvider nemlig deres aktiviteter til England og Skandinavien - og skifter i samme ombæring navn.
For fremtiden skal den fyn...
Fynsk kassesystem skifter navn - og sigter mod udlandet
Det nu tidligere ServicePos skifter navn til Customers 1st - og sigter nu mod England og Skandinavien. Her er det fra venstre mod højre de tre stiftere af ServicePos/Customers 1st - Brian Jakobsen, Rasmus Melbye og Lasse Melbye. Pressefoto: Customers 1st
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer