23948sdkhjf

Magasin-direktør uddyber ny investeringsstrategi

En investering i Messy Weekend blev startskuddet på Magasins nye investeringsstrategi, hvor stormagasinet vil give "mindre danske virksomheder et skub fremad". 

Magasin-direktør, Peter Fabricius, uddyber over for RetailNews, at man internt i koncernen ikke har lagt sig fast på egentlig kategorier eller brancher, som man vil investere i i frem...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Medlemmernes egne nyheder
Se alle medlemsnyheder
Mest læste
JOB i FOKUS
Gå til joboversigten
Seneste nyheder
Se seneste nyheder
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
Ikke kun fokus på omsætning og bundlinje: Sådan vil dagligvarekoncern komme krænkende adfærd til livs
PriceRunner vil kåre 'Årets E-handler': Her er de nominerede
Ny rekord: Barndomsvenner rammer nye højder med populært tøjmærke
Køkkenbutik sat til salg på tragisk baggrund
Dagrofa præsenterer overskud for andet år i træk
Modehus købte led i forsyningskæden: Bestyrelsens frygt blev gjort til skamme
Andre Nordiske Medier
Food Supply DK
Fremtidens Logistik
Nordiske Medier DK

Send til en kollega

0.141