23948sdkhjf

Irmas marketingsdirektør siger stop

Landets 65 Irma-butikker lukker - og det medfører ændringer i den snart tidligere Irma-organisation. 

Nogen overgår til nye roller i Coop-koncernen, mens andre finder nye græsgange. 

Én af dem er Irmas marketingschef gennem de seneste fire år, Lise Hørdam. Hun fortæller om sit stop i chefrollen over for Mediet Markedsføring og tilføjer hertil, at lukningen af Irma har ramt alle medarbejdere - såvel på dagligvarekædens hovedkontor som ude i butikkerne. 

- Der har været - og er stadig - rigtig mange følelser i spil. Mange har været rystede og nærmest i en slags sorg-tilstand. Både på hovedkontoret og ude i butikkerne. Der er jo mennesker her, der har lagt hele deres arbejdsliv hos Irma, og som derfor har en meget stærk relation til både kæden og brandet. Så det har været svære dage for os, siger Lise Hørdam. 

Hun siger, at hun vil bruge den kommende tid på at "hjælpe mit dygtige team - og Irma-pigen - videre". 

Lise Hørdam har sidste dag i Irma-kæden 28. februar. Hun ved endnu ikke, hvad fremtiden skal byde på. 

Se nøgletal for:
Kommenter artiklen
Tip redaktionen
Medlemmernes egne nyheder
Se alle medlemsnyheder
Mest læste
JOB i FOKUS
Gå til joboversigten
Seneste nyheder
Se seneste nyheder
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
30.000 seere og tocifret millionomsætning: Modetøj til store kvinder giver store resultater
Ny chef for Nettos polske butikker: Derfor skifter Salling Group på direktørposten
Et år på posten: Greenmind-direktør har ambitioner om at mangedoble omsætning
Børnemøbelvirksomhed får ny direktør - stifter træder tilbage
Tre bliver til én: Datavirksomhed opkøber to konkurrenter og tredobler medarbejdertal
Andre Nordiske Medier
Food Supply DK
Fremtidens Logistik
Nordiske Medier DK

Send til en kollega

0.142