23948sdkhjf

Irmas marketingsdirektør siger stop

Landets 65 Irma-butikker lukker - og det medfører ændringer i den snart tidligere Irma-organisation. 

Nogen overgår til nye roller i Coop-koncernen, mens andre finder nye græsgange. 

Én af dem er Irmas marketingschef gennem de seneste fire år, Lise Hørdam. Hun fortæller om sit stop i chefrollen over for Mediet Markedsføring og tilføjer hertil, at lukningen af Irma har ramt alle medarbejdere - såvel på dagligvarekædens hovedkontor som ude i butikkerne. 

- Der har været - og er stadig - rigtig mange følelser i spil. Mange har været rystede og nærmest i en slags sorg-tilstand. Både på hovedkontoret og ude i butikkerne. Der er jo mennesker her, der har lagt hele deres arbejdsliv hos Irma, og som derfor har en meget stærk relation til både kæden og brandet. Så det har været svære dage for os, siger Lise Hørdam. 

Hun siger, at hun vil bruge den kommende tid på at "hjælpe mit dygtige team - og Irma-pigen - videre". 

Lise Hørdam har sidste dag i Irma-kæden 28. februar. Hun ved endnu ikke, hvad fremtiden skal byde på. 

Se nøgletal for:
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094