Et nyt teknologisk tiltag skal hjælpe butikkerne i Aalborg Storcenter med at indrette deres butikker.
Værktøjet hedder Predict og er udviklet af hjerneforsker Thomas Ramsøy. Det skal kort sagt guide butikkerne til at bringe deres salg og omsætning i vejret - udelukkende ved at gentænke indretning af butikslokalet og salgshylderne i butikken,...
Slut med tilfældigheder: Storcenter bruger hjerneforskning i ny butiksteknologi
Det skal ikke længere være en mavefornemmelse, der bestemmer, hvordan butikkerne i Aalborg Storcenter skal indrette deres salgskvadratmeter
Niels Adolfsen, Aalborg Storcenter

Varmeområderne på dette billede indikerer, hvor man som kunde typisk vil kigge hen, når man kigger på en butiksfacade. Dette skal i fremtiden være med til at afgøre, hvordan butikkerne i Aalborg Storcenter indretter både deres facader samt salgskvadratmeter i butikken. Foto: Aalborg Storcenter
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer