23948sdkhjf

Slut med tilfældigheder: Storcenter bruger hjerneforskning i ny butiksteknologi

Det skal ikke længere være en mavefornemmelse, der bestemmer, hvordan butikkerne i Aalborg Storcenter skal indrette deres salgskvadratmeter
Et nyt teknologisk tiltag skal hjælpe butikkerne i Aalborg Storcenter med at indrette deres butikker. 

Værktøjet hedder Predict og er udviklet af hjerneforsker Thomas Ramsøy. Det skal kort sagt guide butikkerne til at bringe deres salg og omsætning i vejret - udelukkende ved at gentænke indretning af butikslokalet og salgshylderne i butikken,...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Medlemmernes egne nyheder
Se alle medlemsnyheder
Mest læste
JOB i FOKUS
Gå til joboversigten
Seneste nyheder
Se seneste nyheder
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
Dagrofa-direktør trods udfordrende marked: - Vi er super interesserede i at åbne flere butikker
Basalt åbner nye butikker - men om blot ni måneder venter skarp deadline
Nyt fra detailhandlen: Lidt færre virksomheder forventer nye prisstigninger
Stor skokæde præsenterede andet underskud på tre år: Sådan vil de finde tilbage til overskuddet igen
Tænketank: Supermarkeder skal skubbe mere til danskernes kostvaner
Konkursramt malerkæde genrejst med næste generation ved roret
Andre Nordiske Medier
Food Supply DK
Fremtidens Logistik
Nordiske Medier DK

Send til en kollega

0.579