Markedsføring af usunde fødevarer til børn er snart fortid i dagligvarekæden Lidls butikker.
Det skriver Lidl i en pressemeddelelse, som præciserer, at det er et fokus på bevidst ernæring, der ligger til grund for udfasningen af børnemarkedsføring.
- Som et led i Lidls strategi om at sætte mere fokus på bevidst ernæring stopper d...
Dagligvarekæde fravælger markedsføring - slut med at promovere denne type produkter til særlig målgruppe
PR-foto: Lidl

Lidl-kæden vil i den nærmeste fremtid fjerne markedsføring på en lang række produkter, der er henvendt til børn. PR-foto: Lidl
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer