23948sdkhjf

Dagligvarekæde fravælger markedsføring - slut med at promovere denne type produkter til særlig målgruppe

Markedsføring af usunde fødevarer til børn er snart fortid i dagligvarekæden Lidls butikker. 

Det skriver Lidl i en pressemeddelelse, som præciserer, at det er et fokus på bevidst ernæring, der ligger til grund for udfasningen af børnemarkedsføring. 

- Som et led i Lidls strategi om at sætte mere fokus på bevidst ernæring stopper d...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
Kæde åbner 20 nye butikker på én måned: - Værdien kan slet ikke overvurderes
Nordjysk Magasin løfter sløret for helt ny og fast afdeling
Dansk tøjmærke oven på begivenhedsrigt 2022: - Vi kan tydeligt se, at vores strategi lønner sig
Tysk dagligvarekæde ansætter brandingekspert: Vil stå endnu stærkere i fremtidens detaillandskab
Et mulehår fra milliarden – men bundlinjen er halveret hos Carl Hansen & Søn
Efter 18 år på posten: Harald Nyborg skifter ud i direktørstolen
Andre Nordiske Medier

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.641